Rovnako ako od politikov a političiek očakávame, že budú chodiť medzi ľudí a nebudú viditeľní len tesne pred voľbami, tak aj od firiem očakávame osobný a ústretový prístup. Iba „v teréne“ sa politik má možnosť dozvedieť o väčšine problémov, ktoré ľudia vnímajú a iba tam skutočne zistí pripomienky svojich voličov. S firmou to funguje podobne. Nestačí, aby sa ľuďom prezentovala prostredníctvom reklamy. Takýto odmeraný prístup ju nielenže odďaľuje od svojich zákazníkov, ale zabraňuje jej v potenciálnom zlepšovaní sa. Práve na rôznych konferenciách a fórach majú firmy možnosť neformálne sa stretnúť so svojou cieľovou skupinou. Práve tam majú možnosť nielen priblížiť zákazníkovi vlastnú predstavu, ale taktiež dostať ihneď spätnú väzbu, ktorá napomáha firme v progrese.